Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO), informujemy:
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest firma General Informatics Limited z siedzibą w Reading UK, ul. 25 Lundy House Drake Way, kod pocztowy RG2 0GQ, adres e-mail: kontakt@genin.pl, tel. +48 697 818 646
Przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych będzie się odbywać na podstawie art. 6 RODO i w celu marketingowym Administrator powołuje się na prawnie uzasadniony interes, którym jest zbieranie danych statystycznych i analizowanie ruchu na stronie internetowej.
Podanie danych osobowych na stronie internetowej generalinformatics.pl jest dobrowolne. Podstawą przetwarzania danych jest moja zgoda. Mam wpływ na przeglądarkę internetową i jej ustawienia. Odbiorcami danych osobowych mogą być Google, Facebook, Call Page, Tawk. Mam prawo wycofania zgody w dowolnym momencie poprzez zmianę ustawień w przeglądarce. Dane osobowe będą przetwarzane i przechowywane w zależności od okresu używania technologii. Mam prawo zażądania od administratora dostępu do moich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania tych danych, a także prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego. Profilowanie używane jest w Google Analytics, Google Ads, Facebook Pixel. W sytuacji wniesienia sprzeciwu wobec profilowania, prosimy zoptymalizować odpowiednio przeglądarkę.
W przypadku pytań dotyczących przetwarzania danych osobowych prosimy o kontakt z Inspektorem Ochrony Danych. Sposoby kontaktu z inspektorem ochrony danych w firmie General Informatics Limited z siedzibą w Reading UK, to: adres korespondencyjny ul. Świętego Wojciecha 15u2, 70-410, Szczecin, adres e-mail:kontakt@genin.pl, tel. +48 697 818 646, formularz kontaktowy dostępny na stronie generalinformatics.pl, infolinia +48 697 818 646.
Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres od 30 dni do 5 lat do czasu wykorzystywania możliwości marketingowych i analizy danych potrzebnych do prowadzenia działalności gospodarczej
Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia, jak i również prawo do ograniczenia ich przetwarzania/ prawo do cofnięcia zgody, prawo do przenoszenia danych, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Pani/Pana danych osobowych. Przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, jeśli Pani/Pana zdaniem, przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana – narusza przepisy unijnego rozporządzenia RODO.
Używamy informacji zapisanych za pomocą plików cookies i podobnych technologii w celach technicznych, reklamowych, statystycznych oraz by dostosować Serwis do indywidualnych potrzeb Użytkowników.
Można je podzielić na cookies niezbędne, czyli takie, bez których Serwis nie może funkcjonować poprawnie, cookies dotyczące personalizacji, potrzebne, by zapisać ustawienia i preferencje Użytkowników, oraz cookies dotyczące optymalizacji reklam, które zbierają informacje na temat reklam wyświetlanych Użytkownikowi oraz mogą służyć do tworzenia Twojego profilu.
W przeglądarce internetowej można zmienić ustawienia dotyczące wszystkich powyższych plików cookies.
Możesz przejść do korzystania z Serwisu wybierając "Akceptuję"
Wielu twórców stron internetowych jak i ich właścicieli nie zdaje sobie sprawy ile dla użytkownika, który może się okazać potencjalnym Klientem, znaczy język w jakim przekazywane są najistotniejsze informacje na temat działalności, reprezentowanej przez daną witrynę www. Oprócz samych informacji liczy się też forma przekazu, na którą wiele osób zwraca uwagę w sposób podświadomy. Znany ze szkół marketingu "język korzyści" nie jest tu rozwiązaniem wystarczającym, a żeby to zrozumieć warto postawić się w sytuacji Klienta danej branży. Entuzjastyczny ton, schlebianie odbiorcy i zawoalowane zachęty do tego, by koniecznie skorzystać z oferty na pewno nie sprawdzą się np. w opisie witryny zakładu pogrzebowego. Innym przykładem konieczności operowania czymś innym niż językowe techniki marketingowe jest sektor usług medycznych. Jedną ze stworzonych przez nas stron internetowych zasługujących na uwagę pod takim kątem jest witryna internetowa gabinetu urologiczno-chirurgicznego Ryszard Derleta.
W tworzeniu i pozycjonowaniu stron internetowych liczy się każdy szczegół. Różnice między projektowaną stroną, a stronami konkurencji, styl fotografii i kolorystyka, a także język przekazu. Nie może to być slang, jak również nic co nawiązywałoby do mody, przy czym przekaz nie może być zbyt stonowany, by nie zostać uznanym za nudny. Dobrym rozwiązaniem jest język ekspercki, który z założenia nie bazuje na emocjach, ani się do nich nie odwołuje, przez co jest postrzegany neutralnie pomimo specjalistycznej terminologii. Sporą zaletą stylu eksperckiego jest to, że pozwala zmieścić na stronie większe partie tekstu, co w przypadku innych styli, w tym również języka korzyści, może przeładować percepcję użytkownika i pociągnąć za sobą opinię, ze witryna jest nudna, niepoważna, albo nachalna. W przypadku prezentowanej tu strony internetowej gabinetu urologiczno-chirurgicznego warunek stosowności przekazu został zachowany i w gruncie rzeczy jest to jej najważniejszy element.