preloader
Przejdź do głównej treści

Novamedic.

Novamedic mockup realizacji

Sporo miejsc chwali się mianem ?gabinetów medycyny estetycznej?, jednak wielez nich oferuje dość wąski wachlarz terapii i usług. Sprawa wygląda inaczej w przypadku Novamedic. Gabinet proponuje zabiegi z zakresu medycyny estetycznej, chirurgii, leczenia ran, laseroterapii i podologii. Każdy z tych działów został szczegółowo opisany na stronie internetowej, zatem łatwo zorientować się,że Novamedic zajmie się tak leczeniem stopy cukrzycowej i jak i zabiegami odmładzającymi. Laserowo usunie zmiany skórne i zajmie się leczeniem odleżyn.

Gotowość wykonania tak wielu procedur wynika z tego, że w Novamedic Szczecin pracują eksperci, będący jednocześnie pasjonatami. Dotyczy to całej kadry, złożonej oczywiście, niemal jak w szpitalu, z lekarzy i pielęgniarek. O ich pasji świadczy m.in. fakt, że w nagłych przypadkach zespół zbiera się nawet w czasie wolnym od pracy. Jest to wręcz niespotykane na rynku prywatnych gabinetów.

Można zauważyć, że strony internetowe przychodni, szpitali czy miejsc świadczących usługi medyczne charakteryzują się wspólnymi elementami, których nie powinno się pomijać. Dotyczy to zarówno kolorystyki, jak i treści i ich układu. Muszą one być czytelne i jednocześnie wzbudzające zaufanie. Informacyjne, jednak informacje powinny być rzeczowe. Tworzenie stron tego typu musi zatem charakteryzować się dość dużą dyscypliną, w szczególności ze strony grafika. Strona novamedic.pl została wykonana zgodnie z tymi wszystkimi wytycznymi, jest wręcz modelowym przykładem tak wykonanej witryny. Wyeksponowanie takich elementów jak dane kontaktowe (widoczne na pierwszy rzut oka) czy sekcja wideo i prezentująca zespół specjalistów. Trzeba przyznać, żewideo na stronie internetowej robi wrażenie, bo np. 30 sekund filmu z zabiegu skleroterapii pokazuje natychmiastowe efekty terapii. Świetny zabieg marketingowy.

Możemy też wspomnieć o elementach, które znajdują się na większości tworzonych przez General Informatics stron www, czyli mapie dojazdu i formularzu kontaktowym. W tym przypadku warto jednak zauważyć, że znajdują się one na niemal każdej podstronie, co ma wpływa na konwersję strony.