Uprzejmie informujemy o zmianie polityki prywatności zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).

Polityka prywatności:

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO), informujemy:

Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest firma General Informatics Limited z siedzibą w Reading UK, ul. 25 Lundy House Drake Way, kod pocztowy RG2 0GQ, adres e-mail: kontakt@genin.pl, tel. +48 697 818 646

Przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych będzie się odbywać na podstawie art. 6 RODO i w celu marketingowym Administrator powołuje się na prawnie uzasadniony interes, którym jest zbieranie danych statystycznych i analizowanie ruchu na stronie internetowej.

Podanie danych osobowych na stronie internetowej generalinformatics.pl jest dobrowolne. Podstawą przetwarzania danych jest moja zgoda. Mam wpływ na przeglądarkę internetową i jej ustawienia. Odbiorcami danych osobowych mogą być Google, Facebook, Call Page, Tawk. Mam prawo wycofania zgody w dowolnym momencie poprzez zmianę ustawień w przeglądarce. Dane osobowe będą przetwarzane i przechowywane w zależności od okresu używania technologii. Mam prawo zażądania od administratora dostępu do moich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania tych danych, a także prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego. Profilowanie używane jest w Google Analytics, Google Ads, Facebook Pixel. W sytuacji wniesienia sprzeciwu wobec profilowania, prosimy zoptymalizować odpowiednio przeglądarkę.

W przypadku pytań dotyczących przetwarzania danych osobowych prosimy o kontakt z Inspektorem Ochrony Danych. Sposoby kontaktu z inspektorem ochrony danych w firmie General Informatics Limited z siedzibą w Reading UK, to: adres korespondencyjny ul. Świętego Wojciecha 15u2, 70-410, Szczecin, adres e-mail:kontakt@genin.pl, tel. +48 697 818 646, formularz kontaktowy dostępny na stronie generalinformatics.pl, infolinia +48 697 818 646.

Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres od 30 dni do 5 lat do czasu wykorzystywania możliwości marketingowych i analizy danych potrzebnych do prowadzenia działalności gospodarczej


Prawa użytkownika strony internetowej:

Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia, jak i również prawo do ograniczenia ich przetwarzania/ prawo do cofnięcia zgody, prawo do przenoszenia danych, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Pani/Pana danych osobowych. Przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, jeśli Pani/Pana zdaniem, przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana – narusza przepisy unijnego rozporządzenia RODO.


Polityka cookies:

Używamy informacji zapisanych za pomocą plików cookies i podobnych technologii w celach technicznych, reklamowych, statystycznych oraz by dostosować Serwis do indywidualnych potrzeb Użytkowników.

Można je podzielić na cookies niezbędne, czyli takie, bez których Serwis nie może funkcjonować poprawnie, cookies dotyczące personalizacji, potrzebne, by zapisać ustawienia i preferencje Użytkowników, oraz cookies dotyczące optymalizacji reklam, które zbierają informacje na temat reklam wyświetlanych Użytkownikowi oraz mogą służyć do tworzenia Twojego profilu.

W przeglądarce internetowej można zmienić ustawienia dotyczące wszystkich powyższych plików cookies.

Możesz przejść do korzystania z Serwisu wybierając "Akceptuję"

Atrium - Nieruchomości

Atrium - Nieruchomości

Zdarza się czasami, iż Klienci podejmujący współpracę z naszą agencją uważają że wystarczy by na stronie znalazło się logo firmy, oraz szczegółowy opis jej działalności. Bez zdjęć, bez specjalnej architektury tekstu, a czasem nawet bez wypunktowań w poszczególnych sekcjach. Ale jeśli strona ma być czytelna, a więc przyjazna dla spojrzeń internautów warto zastosować jedną złotą regułę. Jaką? Jeśli strona główna witryny www, albo którakolwiek z podstron ma mieć długość większą niż 1,5 ekranu, to nie może być tzw. "blachą". Drobne działalności wymagające internetowej wizytówki o jednej stronie głównej wielkości ekranu i dwóch zwykle mniejszych podstronach, takie np. jak dystrybucja palet drewnianych, czy skład drewna mogą sobie na to pozwolić, i zwykle powstają bez konieczności współpracy z agencją IT. Ale działalność rozbudowana i prowadzona w kilku różnych aspektach jednej dziedziny potrzebuje czegoś więcej, czyli odpowiedniej kompozycji, odpowiedniej warstwy wizualnej i specjalistycznej architektury treści - w tym linkowania wewnętrznego. Dobry przykładem zagospodarowania wiadomości o działalności firmy jest stworzona przez nas witryna Atrium-nieruchomości.

Obrót nieruchomościami to popularny sektor inwestycyjny dlatego projektowanie strony internetowej dla firmy prowadzącej taką działalność przebiega zawsze dwutorowo. Strona musi się różnić od stron konkurencji, ale jednocześnie spełniać wymogi marketingowe charakterystyczne dla branży. I teraz wystarczy spojrzeć na rozmiar warstwy tekstowej. Gdyby ?upchać? treści w objętości jaką zajmują nie dzieląc ich na sekcje i rezygnując z zabiegów graficznych, to mało kto chciałby się z nimi zapoznawać. Oprócz tego, że uwaga i koncentracja potencjalnego użytkownika są zawsze ograniczone czasowo i uzależnione od czynników, na które nie mamy wpływu, ludzkie oko męczy się podczas obcowania z jednolitym blokiem tekstu. Tymczasem właścicielowi strony zależy, by potencjalny Klient był rzetelnie poinformowany i miał przynajmniej podstawową orientację w działalności firmy, zanim podejmie decyzję o skorzystaniu z oferty, czy nawiązaniu kontaktu.

Komponując więc witrynę www, gdzie już na stronie głównej ma się znaleźć sporo wiadomości trzeba nie tylko skorzystać z zabiegów graficznych, ale też z doświadczenia agencji w zagospodarowaniu contentu. Klikając kolejne podstrony prezentowanej witryny można zobaczyć w jaki sposób spora ilość tekstu harmonijnie podzielona na sekcje wraz z towarzyszącymi zdjęciami zachęca zarówno do zapoznawania się ze zgromadzonymi informacjami, jak i do skorzystania z firmowej oferty.