Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO), informujemy:
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest firma General Informatics Limited z siedzibą w Reading UK, ul. 25 Lundy House Drake Way, kod pocztowy RG2 0GQ, adres e-mail: kontakt@genin.pl, tel. +48 697 818 646
Przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych będzie się odbywać na podstawie art. 6 RODO i w celu marketingowym Administrator powołuje się na prawnie uzasadniony interes, którym jest zbieranie danych statystycznych i analizowanie ruchu na stronie internetowej.
Podanie danych osobowych na stronie internetowej generalinformatics.pl jest dobrowolne. Podstawą przetwarzania danych jest moja zgoda. Mam wpływ na przeglądarkę internetową i jej ustawienia. Odbiorcami danych osobowych mogą być Google, Facebook, Call Page, Tawk. Mam prawo wycofania zgody w dowolnym momencie poprzez zmianę ustawień w przeglądarce. Dane osobowe będą przetwarzane i przechowywane w zależności od okresu używania technologii. Mam prawo zażądania od administratora dostępu do moich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania tych danych, a także prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego. Profilowanie używane jest w Google Analytics, Google Ads, Facebook Pixel. W sytuacji wniesienia sprzeciwu wobec profilowania, prosimy zoptymalizować odpowiednio przeglądarkę.
W przypadku pytań dotyczących przetwarzania danych osobowych prosimy o kontakt z Inspektorem Ochrony Danych. Sposoby kontaktu z inspektorem ochrony danych w firmie General Informatics Limited z siedzibą w Reading UK, to: adres korespondencyjny ul. Świętego Wojciecha 15u2, 70-410, Szczecin, adres e-mail:kontakt@genin.pl, tel. +48 697 818 646, formularz kontaktowy dostępny na stronie generalinformatics.pl, infolinia +48 697 818 646.
Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres od 30 dni do 5 lat do czasu wykorzystywania możliwości marketingowych i analizy danych potrzebnych do prowadzenia działalności gospodarczej
Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia, jak i również prawo do ograniczenia ich przetwarzania/ prawo do cofnięcia zgody, prawo do przenoszenia danych, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Pani/Pana danych osobowych. Przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, jeśli Pani/Pana zdaniem, przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana – narusza przepisy unijnego rozporządzenia RODO.
Używamy informacji zapisanych za pomocą plików cookies i podobnych technologii w celach technicznych, reklamowych, statystycznych oraz by dostosować Serwis do indywidualnych potrzeb Użytkowników.
Można je podzielić na cookies niezbędne, czyli takie, bez których Serwis nie może funkcjonować poprawnie, cookies dotyczące personalizacji, potrzebne, by zapisać ustawienia i preferencje Użytkowników, oraz cookies dotyczące optymalizacji reklam, które zbierają informacje na temat reklam wyświetlanych Użytkownikowi oraz mogą służyć do tworzenia Twojego profilu.
W przeglądarce internetowej można zmienić ustawienia dotyczące wszystkich powyższych plików cookies.
Możesz przejść do korzystania z Serwisu wybierając "Akceptuję"
Chociaż to nieładnie się chwalić, to jednak musimy powiedzieć, że w porównaniu do naprawdę wielu agencji interaktywnych możemy się poszczycić znacznie większym doświadczeniem w budowie stron obcojęzycznych i dwujęzycznych. Zlecenie na witrynę www w języku innym niż polski, albo witrynę z dublowaną zawartością przetłumaczoną np. na angielski teoretycznie może przyjąć każdy, ale fakt iż mieszkamy w regionie transgranicznym ma swoje konsekwencje.
W przeszłości w tych rejonach wydawane były dwujęzyczne czasopisma, podobnie jak foldery turystyczne i gazetki reklamowe. Współcześnie ich rolę przejęły strony internetowe, które w porównaniu do swoich papierowych pierwowzorów znacznie ułatwiają komunikację, a największa ich ilość powstaje właśnie w regionach położonych blisko granicy co wpływa na jakość doświadczenia ich twórców. W gruncie rzeczy znajomość danego języka, czy dogodne warunki współpracy z zawodowym tłumaczem to jeszcze nie wszystko. Liczy się jeszcze znajomość specyfiki rynku, np. kultura biznesu wygląda zupełnie inaczej w Hiszpanii, a inaczej we Francji gdzie charakterystyczne dla niej cechy wynikają z zupełnie innych przesłanek. Stąd firmy pochodzące z Polski centralnej a planujące ekspansję biznesową w zachodniej Europie począwszy od Niemiec, szukają wykonawców swoich stron internetowych właśnie w naszym regionie. Podczas wstępnych rozmów ich właściciele nie pytają czy jesteśmy w stanie stworzyć witrynę internetową w innym niż polski języku, ale czy mamy doświadczenie z którymś z rynków zagranicznych. I owszem - mamy. Prezentowana tu witryna www prawnika Marcina Czabańskiego to tylko drobny przykład.
Ogólna kompozycja witryny została wykreowana według konkretnego założenia ? chodziło o połączenie wizytówkowej prostoty z charakterystyczną dla profesjonalistów skromnością przekazu. Z tego powodu witryna zawiera wyłącznie konkretne informacji. Ponieważ mówimy o zawodzie zaufania społecznego - a tak przecież postrzegana jest branża prawnicza - wszelkie zbędne ozdobniki, czy jakiekolwiek efekty związane z klasycznym marketingiem, rzutowałyby na jej wiarygodność. Użytkownicy znajdą więc na stronie tylko to co jest potrzebne do podjęcia decyzji o nawiązaniu kontaktu z jej właścicielem, a więc wyszczególnienie specjalności (prawo karne, prawo rodzinne, prawo cywilne) oraz krótkie opisy metod pracy wraz z prezentacją sylwetki samego prawnika.