Uprzejmie informujemy o zmianie polityki prywatności zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).

Polityka prywatności:

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO), informujemy:

Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest firma General Informatics Limited z siedzibą w Reading UK, ul. 25 Lundy House Drake Way, kod pocztowy RG2 0GQ, adres e-mail: kontakt@genin.pl, tel. +48 697 818 646

Przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych będzie się odbywać na podstawie art. 6 RODO i w celu marketingowym Administrator powołuje się na prawnie uzasadniony interes, którym jest zbieranie danych statystycznych i analizowanie ruchu na stronie internetowej.

Podanie danych osobowych na stronie internetowej generalinformatics.pl jest dobrowolne. Podstawą przetwarzania danych jest moja zgoda. Mam wpływ na przeglądarkę internetową i jej ustawienia. Odbiorcami danych osobowych mogą być Google, Facebook, Call Page, Tawk. Mam prawo wycofania zgody w dowolnym momencie poprzez zmianę ustawień w przeglądarce. Dane osobowe będą przetwarzane i przechowywane w zależności od okresu używania technologii. Mam prawo zażądania od administratora dostępu do moich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania tych danych, a także prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego. Profilowanie używane jest w Google Analytics, Google Ads, Facebook Pixel. W sytuacji wniesienia sprzeciwu wobec profilowania, prosimy zoptymalizować odpowiednio przeglądarkę.

W przypadku pytań dotyczących przetwarzania danych osobowych prosimy o kontakt z Inspektorem Ochrony Danych. Sposoby kontaktu z inspektorem ochrony danych w firmie General Informatics Limited z siedzibą w Reading UK, to: adres korespondencyjny ul. Świętego Wojciecha 15u2, 70-410, Szczecin, adres e-mail:kontakt@genin.pl, tel. +48 697 818 646, formularz kontaktowy dostępny na stronie generalinformatics.pl, infolinia +48 697 818 646.

Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres od 30 dni do 5 lat do czasu wykorzystywania możliwości marketingowych i analizy danych potrzebnych do prowadzenia działalności gospodarczej


Prawa użytkownika strony internetowej:

Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia, jak i również prawo do ograniczenia ich przetwarzania/ prawo do cofnięcia zgody, prawo do przenoszenia danych, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Pani/Pana danych osobowych. Przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, jeśli Pani/Pana zdaniem, przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana – narusza przepisy unijnego rozporządzenia RODO.


Polityka cookies:

Używamy informacji zapisanych za pomocą plików cookies i podobnych technologii w celach technicznych, reklamowych, statystycznych oraz by dostosować Serwis do indywidualnych potrzeb Użytkowników.

Można je podzielić na cookies niezbędne, czyli takie, bez których Serwis nie może funkcjonować poprawnie, cookies dotyczące personalizacji, potrzebne, by zapisać ustawienia i preferencje Użytkowników, oraz cookies dotyczące optymalizacji reklam, które zbierają informacje na temat reklam wyświetlanych Użytkownikowi oraz mogą służyć do tworzenia Twojego profilu.

W przeglądarce internetowej można zmienić ustawienia dotyczące wszystkich powyższych plików cookies.

Możesz przejść do korzystania z Serwisu wybierając "Akceptuję"

Apis - Naturalne kosmetyki

Apis - Naturalne kosmetyki

Każda agencja interaktywna wyspecjalizowana w tworzeniu i pozycjonowaniu stron dysponuje praktycznie nieograniczonymi możliwościami przekazu. Ten zaś to nie tylko warstwa informacyjna, nie kończy się też na treści zdjęć i grafik. Potencjał przekazu jakim dysponuje witryna internetowa to nastrój wynikający z ogółu wrażeń, jakich dostarcza. To prawda - nikt nie jest w stanie przewidzieć ze stuprocentową pewnością reakcji użytkowników, ani określić co konkretnie skłania potencjalnego Klienta do skorzystania z umieszczonej na stronie internetowej oferty. Można jednak projektując witrynę www oprzeć się na niezmiennych mechanizmach postrzegania i w ten sposób sprawić, że przekaz strony będzie czymś więcej, niż tylko sumą zgromadzonych na niej informacji. Dobrym przykładem takiej strategii jest strona firmy Apis.

Naszym Klientom wielokrotnie powtarzamy, że jedynym ograniczeniem jest ich wyobraźnia a strona internetowa musi być jak najwierniejszą projekcją danej działalności i jej założeń. W wielu wypadkach wystarczy dopracować kilka szczegółów by potencjalny Klient intuicyjnie wiedział, iż strona na którą trafił jest dokładnie tą, o która mu chodzi. Informacje w warstwie opisowej takie jak to, że Apis jest rodzinną firmą producencką i należy do branży kosmetyków profesjonalnych to tylko jeden aspekt oddziaływania strony internetowej na uwagę przeciętnego użytkownika. Reszty dopełnia wrażenie, na które składa się odpowiednia kompozycja warstwy wizualnej, począwszy od takiego drobiazgu jak serduszko towarzyszące kursorowi myszy po wejściu na stronę. Innym zabiegiem budującym wrażenie trafności jest kolorystyka. Standardowa czerń czcionki laikowi może się wydać nie na miejscu, wszak internetowe sklepy z kosmetykami i perfumerie regularnie operują feerią barw - tu jednak zabieg ten jest celowy, ponieważ przeładowanie barwami w przypadku mniej znanych marek jest rozumiane jako zabieg odwrócenia uwagi, a więc użytkownik może się zacząć niepokoić, zanim zapozna się z ofertą. Druga sprawa - piktogramy oraz ikonki, są różowe i bordowe. Oba kolory należą do jednego zakresu, co podświadomość odbiera jako zachętę do skupienia uwagi (w przeciwieństwie do barw "rozrzuconych" np. zieleni i fioletu) i są dodatkowo spięte subtelnym beżem, kojarzonym z kolorystyką preparatów kosmetycznych i ich opakowań. W ten sposób użytkownik odwiedzający witrynę firmy Apis nawet nie czytając jej opisu może się intuicyjnie zorientować w jej charakterze. Nie są to oczywiście wszystkie zabiegi na stronie, ani wszystkie metody jakie stosuje nasza agencja w projektowaniu stron internetowych.