Uprzejmie informujemy o zmianie polityki prywatności zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).

Polityka prywatności:

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO), informujemy:

Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest firma General Informatics Limited z siedzibą w Reading UK, ul. 25 Lundy House Drake Way, kod pocztowy RG2 0GQ, adres e-mail: kontakt@genin.pl, tel. +48 697 818 646

Przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych będzie się odbywać na podstawie art. 6 RODO i w celu marketingowym Administrator powołuje się na prawnie uzasadniony interes, którym jest zbieranie danych statystycznych i analizowanie ruchu na stronie internetowej.

Podanie danych osobowych na stronie internetowej generalinformatics.pl jest dobrowolne. Podstawą przetwarzania danych jest moja zgoda. Mam wpływ na przeglądarkę internetową i jej ustawienia. Odbiorcami danych osobowych mogą być Google, Facebook, Call Page, Tawk. Mam prawo wycofania zgody w dowolnym momencie poprzez zmianę ustawień w przeglądarce. Dane osobowe będą przetwarzane i przechowywane w zależności od okresu używania technologii. Mam prawo zażądania od administratora dostępu do moich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania tych danych, a także prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego. Profilowanie używane jest w Google Analytics, Google AdWords, Facebook Pixel. W sytuacji wniesienia sprzeciwu wobec profilowania, prosimy zoptymalizować odpowiednio przeglądarkę.

W przypadku pytań dotyczących przetwarzania danych osobowych prosimy o kontakt z Inspektorem Ochrony Danych. Sposoby kontaktu z inspektorem ochrony danych w firmie General Informatics Limited z siedzibą w Reading UK, to: adres korespondencyjny ul. Świętego Wojciecha 15u2, 70-410, Szczecin, adres e-mail:kontakt@genin.pl, tel. +48 697 818 646, formularz kontaktowy dostępny na stronie generalinformatics.pl, infolinia +48 697 818 646.

Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres od 30 dni do 5 lat do czasu wykorzystywania możliwości marketingowych i analizy danych potrzebnych do prowadzenia działalności gospodarczej


Prawa użytkownika strony internetowej:

Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia, jak i również prawo do ograniczenia ich przetwarzania/ prawo do cofnięcia zgody, prawo do przenoszenia danych, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Pani/Pana danych osobowych. Przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, jeśli Pani/Pana zdaniem, przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana – narusza przepisy unijnego rozporządzenia RODO.


Polityka cookies:

Używamy informacji zapisanych za pomocą plików cookies i podobnych technologii w celach technicznych, reklamowych, statystycznych oraz by dostosować Serwis do indywidualnych potrzeb Użytkowników.

Można je podzielić na cookies niezbędne, czyli takie, bez których Serwis nie może funkcjonować poprawnie, cookies dotyczące personalizacji, potrzebne, by zapisać ustawienia i preferencje Użytkowników, oraz cookies dotyczące optymalizacji reklam, które zbierają informacje na temat reklam wyświetlanych Użytkownikowi oraz mogą służyć do tworzenia Twojego profilu.

W przeglądarce internetowej można zmienić ustawienia dotyczące wszystkich powyższych plików cookies.

Możesz przejść do korzystania z Serwisu wybierając "Akceptuję"

Google Adwords
Linki sponsorowane

Wykup pierwsze pozycje w Google - efekt natychmiastowy!

Linki sponsorowane Adwords

Chcesz uruchomić kampanię AdWords?

Dlaczego tak wiele osób korzysta z Google AdWords? Osoby prowadzące biznes internetowy doskonale wiedzą, że przychodzi taki moment kiedy należy propagować swoją witrynę i zainwestować w kampanię reklamową. Tutaj przychodzą nam z pomocą narzędzia AdWords. Co one nam dostarczają? Możliwość reklamy lokalnej lub globalnej, szerokie pasmo opcji pozwala celować promocję według witryn lub typu odbiorców. Możemy wystartować z niewielkim nakładem finansowym, ustawić budżet dzienny, który zmieniamy i dostosowujemy do swoich potrzeb.

Tylko precyzyjne kampanie

Aby zacząć należy utworzyć swoje konto, napisać swoją reklamę, określić słowa kluczowe i fundusze. Jako agencja interaktywna zrobimy wszystko za Ciebie. Jeżeli masz obawy, że źle określisz lokalizację, treść swojej reklamy czy słowa kluczowe to niepotrzebnie się martwisz, bo wszystkie ustawienia można zmienić. Panel Google Adwords pomaga testować rożne reklamy, nowe wyszukiwania, pauzować kampanię i wznawiać w dowolnym momencie. Dobra reklama to taka gdzie płacisz za jej skuteczność, płacisz tylko za kliknięcie reklamy lub odwiedziny w Twojej witrynie.

Kampanie Adwords wygenerują wejścia na Twoją stronę natychmiastowo, są skuteczniejsze niż pozycjonowanie. Korzystając Google AdWords dowiesz się dla ilu osób jest widoczna reklama, jaki odsetek z nich w nią klika. Narzędzia śledzą i przedstawiają nie szacowaną a rzeczywistą sprzedaż w Twojej witrynie. W dowolnym momencie, przez całą dobę masz dostęp do wszystkich informacji i statystyk wystarczy, że zalogujesz się na swoje konto.

Przy niewielkich środkach finansowych reklamy mogą być niewidoczne lub rzadko wyświetlane w takich momentach często decydujemy się na rezygnację z kampanii lub zwiększenie kosztów. Narzędzia AdWords dają nam możliwość obrania strategii by lepiej dysponować swoimi pieniędzmi np. obniżenie kosztu kliknięć w kampanii lub automatyczne ustawienie stawek.

linki sponsorowane google

Tak wygląda reklama Google Adwords - 1 pozycja, efekt natychmiastowy.

Płatność za kliknięcia

Płacisz ustaloną stawkę za każde kliknięcie. Podstawą jest stworzenie dobrze zoptymalizowanej kampanii, by zminimalizować koszty a zwiększyć zyski. Zmniejszenie stawek często dostarcza profity. W ten sposób zmniejszymy koszt kliknięć w reklamę a budżet wystarczy na dłużej i poprzez to zwiększy ilość odwiedzin. Mamy możliwość automatycznego ustawienia stawek co pozwoli na dopasowanie kosztu do maksymalnego CPC (Cost per click) i jest to najprostsza metoda gdzie musimy jedynie określić dzienny budżet, a AdWords wszystkie czynności związane z naszą kampanią dostosuje za nas. Pamiętajmy, że zawsze możemy wrócić do samodzielnego zarządzania. Niestety nie jest to opcja możliwa dla kampanii video.

koszty kampanii

Przykładowe koszta kampanii - nasze doświadczenie pozwala na tańszą realizację reklam.

Kreatywna współpraca

Zapraszamy do stałej współpracy, nasza prowizja to 20% kwoty całej kampanii. Zmieniając wyświetlania z przyśpieszonych na standardowe pozwolimy na równomierne rozłożenie wyświetlania reklamy przez cały dzień i zaplanowane fundusze nie zostaną wykorzystane rano. Musimy jednak wiedzieć, że przy samodzielnym ustalaniu stawek domyślnych możliwe jest jedynie wyświetlanie standardowe.

Przy wprowadzeniu zmian ustawień Google AdWords od razu podaje informację odnośnie zalecanego dziennego kapitału. Możemy skorzystać z propozycji i określić na ile nowy plan wydatków nas zadowoli.