preloader
Przejdź do głównej treści

Poznaj nas

Nasz niezastąpiony zespół to nietuzinkowe połączenie pięciu żywiołów kreatywność, determinacja, doświadczenie, organizacja i sumienność

Dyrektor Generalny Michał Olejarski

Michał Olejarski

Dyrektor Generalny

Przewrotnie nazywany przez kolegów „Łysym” to szczeciński rocznik 1985. Jest absolwentem Technikum Budowy Okrętów. Od najmłodszych lat był inspirowany przez starszego brata - Marcina - do zainteresowania sprzętem komputerowym. Uściślając – kiedy miał 3 lata obserwował poczynania brata związane z obsługą komputera Commodore 64. Brat programował. Siłą rzeczy musiał zacząć tego uczyć zainteresowanego malucha. Michał najpierw nauczył się liczyć na komputerze, dopiero potem pisać. Już jako dziecko starał się nie tracić czasu i wykorzystywać każdą okazję do poszerzania wiedzy na temat sprzętu komputerowego. Rodzice docenili żyłkę informatyczną syna i sprawili latorośli dobry sprzęt komputerowy. Michał należał do harcerstwa i wzmocniony przez służbę odruch pomagania zaowocował naprawami sprzętu komputerowego rodziny i znajomych. To zaś ukierunkowało zainteresowania na informatykę i mechatronikę.

Po zakończeniu nauki w technikum odsłużył rok jako ochotnik w Multinational Corps Northeast. Następnie podjął pracę jako mechanik specjalizując się w obsłudze marki Volvo. Zainteresowanie sprzętem komputerowym i mechatroniką pomogły w radzeniu sobie z komputerami pokładowymi samochodów. Po pięciu latach wyjechał do Londynu i podjął pracę dla koncernu Volvo, jako oficjalny przedstawiciel marki na stanowisku Volvo Engineer. Po powrocie do Polski założył firmę „Global Informatics” - zajął się serwisem oprogramowania i komputerów. Profesjonalizmem, a także uprzejmością i spokojem w obyciu szybko zdobył zaufanie klientów. Ci zaś regularnie pytali o możliwość założenia i poprowadzenia stron internetowych dla swoich firm. Radka Zachę – swojego dzisiejszego wspólnika - „Łysy” znał od 14 roku życia.

 W którymś momencie zaczęli więc współpracować, a dokładnie – chodziło o pomoc w zaprojektowaniu dużego portalu ogłoszeniowego, czego z jakichś powodów Radek nie chciał robić samotnie. Michał bardzo szybko nauczył się programowania. 

Razem zajęli się kilkoma działami informatyki użytkowej - stronami, technologią i naprawami. Od lipca 2016 tworzą spółkę General Informatics, która w niespełna pół roku od powstania znalazła się w ścisłej czołówce firm wyspecjalizowanych w architekturze cyberprzestrzeni.

Dyrektor Generalny Radosław Zacha

Radosław Zacha

Dyrektor Generalny

Znany również - nie tylko w środowisku ekspertów w dziedzinie tworzenia i pozycjonowania stron internetowych - jako Radio RMZ to szczeciński rocznik 1987. Od najmłodszych lat zajmuje się projektowaniem stron www. Pierwsze poważane pieniądze zarobił w wieku 14 lat jako twórca serwisu harrypotter.org.pl Co prawda, to nie magia sprowokowała zamiłowanie do informatyki a zainteresowanie stronami zarabiającymi pieniądze ale marzenia są jak gwiazdy – kiedy się za nimi idzie zmieniają nasze przeznaczenie. Kariera Radka jest doskonałym zobrazowaniem tej zasady.

Na stronę o Harrym Potterze od chwili jej założenia wchodziło po dwa tysiące osób dziennie. Po jakimś czasie do Radka napisał człowiek zainteresowany jego aktywnością i związany z organizacją kolonii tematycznych dla fanów Harry'ego na zamku w Gniewie. Był niezwykle zdziwiony informacją, że twórca serwisu ma dopiero 14 lat. Po rozmowie z rodzicami Radka, przyszły specjalista w dziedzinie architektury cyberprzestrzeni spędził nieodpłatnie na wspomnianych koloniach dwa miesiące wakacji zarabiając przy okazji na swoim serwisie 20 tysięcy. Potem, jak to w życiu, bywało różnie.

Ukończył liceum profilowane, po maturze wyjechał do Anglii. Pracując w „Burger Kingu” miał okazję poznać ciemniejsze strony dorosłego życia i przy okazji podszlifować język. Potem wrócił do Polski, do Szczecina by podjąć studia na politechnice, na wydziale Informatyka. Szybko jednak zrozumiał - podczas pierwszego kolokwium z matematyki - na widok wzorów, w których wykładowca zakodował przyszły los swoich studentów, że to nie dla niego. Nie pamiętając, że oficjalna edukacja na ogół robi wszystko by nam obrzydzić zainteresowania zrezygnował z nauki. Po trzech miesiącach pracy w Lombardzie zreflektował się jednak, że zamiast gonić za pieniędzmi powinien zająć się po prostu tym co lubi. I wrócić do projektowania stron. Poszukał więc pracy zgodnej z zamiłowaniami i po spotkaniu kwalifikacyjnym przepracował w jednej z agencji interaktywnych w Szczecinie. Dziś ma w zwyczaju mawiać że „Zarabianie w necie to jest to. I jakieś szaleństwo nazywane przedmiotami obowiązkowymi nie jest tu do niczego potrzebne”.

W końcu założył własną firmę. Był już wtedy postacią znaną w środowisku informatycznym, szybko więc pojawiły się zlecenia. Przez pięć lat działał sam projektując strony dla firm i administrując nimi. Dusza artysty pozwalała mu zawsze dogadać się z każdym kontrahentem, bez względu na to czym się zajmował - od rolet po konstrukcje szklane, a tym samym rosło doświadczenie. Potem zajął się zleceniem zaprojektowania dużego portalu ogłoszeniowego. Miała to być najpoważniejsza inwestycja z jaką miał do tej pory do czynienia. Dziś trudno byłoby się zastanawiać jak potoczyłyby się losy Radka po samodzielnym zakończeniu tego zlecenia, podjął jednak w tamtym momencie decyzję o podjęciu współpracy ze znanym od czternastego roku życia kolegą – Michałem Olejarskim. Zlecenie udało się uwieńczyć sukcesem, kolaboracja żywiołów miała więc przyszłość co gwarantowało że kreatywność żadnego z informatyków na pewno nie zmaleje. Potem przyszły kolejne prace dla dużych zagranicznych portali z Niemiec, Szwajcarii i Irlandii. Etap na którym spotykacie dziś Radka nosi nazwę General Informatics a ważniejsze od pracy w tej spółce jest tylko natchnienie i odpoczynek jakim zawsze było dla niego szczecińskie Niebuszewo oraz partnerka życiowa – Kasia.

Toamasz Kostruba Specjalista od spraw audiowizualnych

Tomasz Kostruba

Specjalista od spraw audiowizualnych

Tomasz Kostruba – skromny jak większość wybitnych specjalistów sympatyczny młody człowiek czuwa nad zapewnieniem walorów wizualizacyjnych i filmowych tworzonym przez nas stronom, rozumianych tak szeroko jak to tylko możliwe. To właśnie on udziela odpowiedzi na pytanie jak rozwinąć swój biznes dzięki kampanii video. Jako pasjonat sztuki ruchomych obrazów nie ogranicza się jednak do produkcji wyłącznie komercyjnych – potrafi przekuć w obraz cyfrowy każdą wizję, leżącą u źródła dowolnej witryny internetowej. Jego realizacje potrafią być reklamami, wzbogaca też wskazane witryny obrazami dokumentalnymi, rozrywkowymi i stricte artystycznymi - w zależności od potrzeb. Wypuszczane przez Tomka produkcje mieszczą się w ogromnym wachlarzu form. Należą do nich skróty z wydarzeń, wideoklipy, formy reportażowe, wizualizacje treningowe, kompozycje marketingowe, pakiety promocyjne i wiele innych. Wśród nich nie brakuje oczywiście fotografii jak również grafiki.

Tomek zaczynał od zleceń reklam odzieży i dokumentów z imprez sportowych zanim jeszcze został absolwentem technikum o profilu graficznym. Doświadczenie zdobyte przed egzaminem zawodowym bardzo szybko zaowocowało stałymi zleceniami od największej polskiej kampanii sportowej „Trenuję bo lubię”. Na nich się jednak nie skończyło – Tomek doskonalił swój warsztat pracy pracując przy filmowych wizytówkach restauracji, mini reportażach z dni otwartych fitness klubów, w jego ofercie pojawiły się animowane loga i zdjęcia reklamowe. Później zabezpieczenie działań marketingowych - od budowy sieci kontaktów, poprzez fotografię po pracę ze stronami internetowymi i kampanie informacyjne w portalach społecznościowych.

Praca ze światem sportu zaowocowała umiejętnością rejestracji najważniejszych momentów wybranych akcji. Kadrowanie sytuacji i zapis kluczowych punktów stały się szczególnie cenionymi przez współpracujące z Tomkiem firmy cechami zamawianych filmów. W krótkim czasie wysoki poziom trailerów, relacji i krótkometrażowych dokumentów zyskał przełożenie na skuteczność i powodzenie opracowywanych i tworzonych przez Tomka form reklamowych. Jego videokoncentraty o szerokim zastosowaniu to maksimum informacji w krótkim czasie i w ciekawej, zróżnicowanej oprawie. Konstrukcja i kompozycja tych produkcji opierają się na samodzielnie wypracowanych schematach oddziaływania na uwagę masowego i indywidualnego odbiorcy. Jak w sportowym reportażu, tak w reklamie Tomek potrafi przykuć uwagę widza na dłuższy czas - akurat taki jakiego potrzeba by podjąć decyzję o akceptacji poznawanej marki, wyrobu, lub usługi.

W krótkim czasie z „zajawki” filmowanie przerodziło się w coś poważniejszego. Większość form wyprodukowanych przez naszego specjalistę można oglądać w internecie, także na stronie www jego studia filmowego Alpha Creation Studio. Jest autorem wielu realizacji na facebooku, vimeo, instagramie i youtube. Firmy, instytucje i osoby prywatne dbają dzięki Tomkowi o swój wizerunek przy pomocy filmów, animacji, projektów graficznych na potrzeby prezentacji, pomocy w realizacji celów wizerunkowych i dzięki realizacji procesów projekcyjnych metamorfozy marki. 

Ten specjalista ds. produkcji filmowej ma na swoim koncie setki zleceń i tysiące godzin poświęconych na przekształcanie wizji w sukces producencki. Spędza tyle czasu przy produkcjach, ponieważ 1,5-minutowy materiał to zwykle kilkanaście godzin pracy. Nad procesem przygotowywania zleconego typu video czuwa od początku do końca i nadzoruje wszystkimi jego etapy. Od kompozycji i scenariusza, poprzez przygotowanie planu i rejestrację obrazu po montaż, poprawki i dopasowanie formatu do wskazanych mediów. 

Największą według kontrahentów zaletą jego i studia Alpha Creation jest wszechstronność, ponieważ nie ogranicza się do jednej tylko dziedziny marketingu, ani wybranej branży. Produkcja filmowa na potrzeby portali społecznościowych oraz reklama social media i obsługa stron są tylko częścią jego działalności – dzięki niej wzbogaca swoją wiedzę na temat kolejnych dziedzin, z którymi podejmuje współpracę. Jako pasjonat wciąż poszerza posiadaną wiedzę, śledzi nowinki świata sztuki audiowizualnej, dobrze zna panujące aktualnie trendy – w ten sposób dba o swój rozwój i poziom zamawianych u siebie produkcji. W dzisiejszych czasach obraz jest najważniejszą częścią każdej reklamy, prezentacji i strony internetowej. Autorem tego obrazu jest Tomek, na podstawie Twojej wizji, dostosowanej przy pomocy najnowszych technologii do wymogów rzeczywistości.

Dominik Pyrzyna Specjalista od spraw socjotechniki i copywritingu

Dominik Pyrzyna

Specjalista od spraw socjotechniki i copywritingu

Lepiej znany jako „Harry” to Szczeciński rocznik 1971. Absolwent Uniwersytetu Szczecińskiego, kierunku Socjologia w specjalności Doradztwo Psychospołeczne. Ukończył również Studium Ekonomiczno Informatyczne „Maius College” w Szczecinie, na kierunku informatyka w specjalności administracja sieci komputerowych – technik informatyk.
Wcześniej ukończył IV Liceum Ogólnokształcące w Szczecinie. Z zamiłowania jest dziennikarzem a także wokalistą zespołów rockowych i chociaż ponad 15 lat przepracował w różnych mediach na wszystkich możliwych stanowiskach – od gońca w dzienniku po redaktora naczelnego lokalnego tygodnika pracował w wielu różnych miejscach między innymi w Miejskim Ośrodku Pomocy Rodzinie w Szczecinie jako pracownik socjalny w Zespole ds. Instytucjonalnej Opieki nad Dzieckiem oraz w dziale Dodatków Mieszkaniowych. Ma za sobą 18 miesięcy zasadniczej służby wojskowej w 55 Kompanii Przeciwchemicznej Marynarki Wojennej na Rozewiu. Od zakończenia służby wojskowej w sierpniu 1993 roku pracował nie tylko jako prezenter i dziennikarz radiowy (stacja „Szczecin FM”), czy dziennikarz prasowy (Gazeta Wyborcza, Nowy Kurier, Szczecin z niedzieli na niedzielę, Halo Szczecin, Obserwator Zachodniopomorski, miesięcznik studencki „Dlaczego”, Punkt Widzenia) ale także tragarz (przeprowadzki), szatniarz i szef sali w lokalach rozrywkowych, szef parkingu, ochroniarz, pomocnik drwala, ogrodnik, a nawet jako pracownik ds. utrzymania czystości w salach klubowych i pokojach do wynajęcia w nieistniejącej już dziś agencji towarzyskiej.

Z wykształcenia jest socjologiem wykształconym w profilu psychologicznym tj. doradcą psychospołecznym, zdolnym do pracy z ludźmi borykającymi się z różnorakimi problemami życiowymi nie tylko jako oficjalny przedstawiciel zawodu ale także przy okazjach innych prac. Jego zainteresowania obejmują muzykę eksperymentalną, muzykę alternatywną, psychologię, filozofię i sztuki walki (aikido). W aikido jest posiadaczem stopnia 2 DAN – najniższy z tzw. „czarnych pasów” - stopień mistrzowski. 

Aktywnie trenuje do dziś, regularnie dba też o formę na siłowni. Przez 12 lat był wokalistą najlepszego polskiego zespołu punk-rockowego „The Analogs”, obecnie pracuje nad rozwojem własnego projektu muzycznego o nazwie „HARUSHA” założonego na jesieni 2016 wspólnie ze Zbyszkiem „Ozzym” Szmatłochem, byłym gitarzystą „Firebirds”. Cokolwiek robi uwielbia pisać, więc pisze dla różnych ludzi i instytucji. Od jesieni 2016 współpracuje z General Informatics.

Co nas wyróżnia?

Projektowanie stron internetowych to nasza pasja. Cenimy zadowolenie naszych klientów, jesteśmy nastawieni na przyjemną i efektywną współpracę.