Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO), informujemy:
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest firma General Informatics Limited z siedzibą w Reading UK, ul. 25 Lundy House Drake Way, kod pocztowy RG2 0GQ, adres e-mail: kontakt@genin.pl, tel. +48 697 818 646
Przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych będzie się odbywać na podstawie art. 6 RODO i w celu marketingowym Administrator powołuje się na prawnie uzasadniony interes, którym jest zbieranie danych statystycznych i analizowanie ruchu na stronie internetowej.
Podanie danych osobowych na stronie internetowej generalinformatics.pl jest dobrowolne. Podstawą przetwarzania danych jest moja zgoda. Mam wpływ na przeglądarkę internetową i jej ustawienia. Odbiorcami danych osobowych mogą być Google, Facebook, Call Page, Tawk. Mam prawo wycofania zgody w dowolnym momencie poprzez zmianę ustawień w przeglądarce. Dane osobowe będą przetwarzane i przechowywane w zależności od okresu używania technologii. Mam prawo zażądania od administratora dostępu do moich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania tych danych, a także prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego. Profilowanie używane jest w Google Analytics, Google Ads, Facebook Pixel. W sytuacji wniesienia sprzeciwu wobec profilowania, prosimy zoptymalizować odpowiednio przeglądarkę.
W przypadku pytań dotyczących przetwarzania danych osobowych prosimy o kontakt z Inspektorem Ochrony Danych. Sposoby kontaktu z inspektorem ochrony danych w firmie General Informatics Limited z siedzibą w Reading UK, to: adres korespondencyjny ul. Świętego Wojciecha 15u2, 70-410, Szczecin, adres e-mail:kontakt@genin.pl, tel. +48 697 818 646, formularz kontaktowy dostępny na stronie generalinformatics.pl, infolinia +48 697 818 646.
Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres od 30 dni do 5 lat do czasu wykorzystywania możliwości marketingowych i analizy danych potrzebnych do prowadzenia działalności gospodarczej
Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia, jak i również prawo do ograniczenia ich przetwarzania/ prawo do cofnięcia zgody, prawo do przenoszenia danych, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Pani/Pana danych osobowych. Przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, jeśli Pani/Pana zdaniem, przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana – narusza przepisy unijnego rozporządzenia RODO.
Używamy informacji zapisanych za pomocą plików cookies i podobnych technologii w celach technicznych, reklamowych, statystycznych oraz by dostosować Serwis do indywidualnych potrzeb Użytkowników.
Można je podzielić na cookies niezbędne, czyli takie, bez których Serwis nie może funkcjonować poprawnie, cookies dotyczące personalizacji, potrzebne, by zapisać ustawienia i preferencje Użytkowników, oraz cookies dotyczące optymalizacji reklam, które zbierają informacje na temat reklam wyświetlanych Użytkownikowi oraz mogą służyć do tworzenia Twojego profilu.
W przeglądarce internetowej można zmienić ustawienia dotyczące wszystkich powyższych plików cookies.
Możesz przejść do korzystania z Serwisu wybierając "Akceptuję"
Prostota przekazu sprawdza się przede wszystkim w branżach, w których metody obrotu towarem są oczywiste zarówno dla przedsiębiorcy, jak i dla jego kontrahentów. Dobrym przykładem jest witryna www zaprojektowana jako wizytówka marki Agrotrade działającej w agrobiznesie. Co w jej działalności jest sprawą oczywistą? Chociażby to, że usługi skupu, sprzedaży, składowania i transportu zbóż dotyczą wyłącznie produktów wysokiej jakości. Producenci zbóż a szczególnie ci, którzy udzielają swoim kontrahentom wyłączności na dystrybucję doskonale wiedzą, że podjęcie współpracę z agencją obrotu zbożem rządzi się określonymi zasadami.
Taka sytuacja dotyczy właściwie wszystkich dziedzin związanych z wąskimi specjalizacjami. Oferując tworzenie i pozycjonowanie stron internetowych codziennie uczymy się czegoś nowego o zależności między gospodarką, ekonomią i marketingiem. Z tego powodu współpraca z naszą agencją pozwala dzięki naszemu wszechstronnemu doświadczeniu spojrzeć na własny biznes z nieco innej perspektywy. Wracając do prezentowanej tu witryny www, w jej konstrukcji na uwagę zasługuje wzmianka o trosce o polskie rolnictwo, korespondująca z informacja na stronie głównej mówiącą, iż Agrotrade jest polską firmą z polskim kapitałem. Kolejną zachętą do współpracy są informacje o dostosowaniu oferty do potrzeb Klientów, o zapewnieniu indywidualnych warunków kontraktów, o szybkim odbiorze towaru i krótkich terminach płatności realizowanych nawet do trzech dni po otrzymaniu faktury. W obecności takich informacji nie ma potrzeby dodawać kolejnych, częstych na witrynach www reprezentujących inne branże, takich jak zapewnienia o profesjonalizmie, wyliczenia posiadanych certyfikatów i szkoleń przebytych przez firmowych specjalistów, czy wyszczególnienie marek producenckich stojących za parkiem maszynowym, albo liniami produkcyjnymi. Firmy o wąskich specjalizacjach nie muszą podawać informacji, które dla nich samych i dla ich Klientów są sprawami oczywistymi. Można określić to mianem techniki marketingowej wskazywania jakości usług bez dosłownego pisania o jakości, co bywa bardzo skuteczne.