preloader
Przejdź do głównej treści

Robtom sp. z o.o..

Mockup realizacji Robtom sp. z o.o.

Robtom jest przedsiębiorstwem wielobranżowym działającym w kilku obszarach, wśród których można wymienić wynajem rusztowań, montaż i demontaż rusztowań, usługi transportowe i doradztwo w zakresie dotacji rolniczych (obecnie przede wszystkim PROW 2014-2020). Zaufanie tej firmie oznacza zawierzenie części swojej działalności profesjonalistom. Nie może być inaczej. W przypadku renomowanych (a do takich należy Robtom) firm zajmujących się m.in. montażem rusztowań troska o jakość i bezpieczeństwo konstrukcji musi być priorytetem. Tak też jest i w tym przypadku.

Tworzenie stron internetowych (piszemy o nich w liczbie mnogiej, gdyż strony w różnych wersjach językowych dostosowane zostały do dostosowane do lokalnych rynków) Robtom wymagało kilku elementów, które powinny być podstawą każdej dobrze skonstruowanej witryny, niezależnie od tego, czy chodzi o sklepy internetowe, blogi czy strony firmowe. Na robtomspzoo.com znalazły się zatem zakładki z ofertą i realizacjami oraz, czego nie można zignorować, blog (nie wspominając oczywiście o formularzach kontaktowych czy informacji o firmie).

Ponieważ firma działa na rynku międzynarodowym, zlecenie wymagało stworzenia kilku wersji językowych (polskiej, niemieckiej i angielskiej). Wersje językowe nie są jednak prostym skopiowaniem witryny w naszym języku ojczystym. Wynika to m.in. z faktu, że poszczególne rynki mają różne wymagania, a oferta w Niemczech i Polsce w pewnym zakresie różni się miedzy sobą.

Warto zwrócić na istnieje bloga firmowego. Wiele firm bagatelizuje ten aspekt strony internetowej, jednak blog firmowy jest bardzo ważnym elementem, wpływającym bezpośrednio na dwa czynniki: wiarygodność firmy i pozycjonowanie stron internetowych. One z kolei przekładają się na konwersję (np. zamówienie produktu/usługi, zapis na newsletter czy wypełnienie formularza kontaktowego) i zyski firmy. Ruch na stronie pochodzący z artykułów na blogu często jest większy niż ten z zakładek z ofertą (nie mówiąc o stronie głównej). Artykuły muszą jednak być fachowe. Z drugiej strony częste aktualizacje witryny skutkują podwyższeniem pozycji w wynikach wyszukiwania.