Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO), informujemy:
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest firma General Informatics Limited z siedzibą w Reading UK, ul. 25 Lundy House Drake Way, kod pocztowy RG2 0GQ, adres e-mail: kontakt@genin.pl, tel. +48 697 818 646
Przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych będzie się odbywać na podstawie art. 6 RODO i w celu marketingowym Administrator powołuje się na prawnie uzasadniony interes, którym jest zbieranie danych statystycznych i analizowanie ruchu na stronie internetowej.
Podanie danych osobowych na stronie internetowej generalinformatics.pl jest dobrowolne. Podstawą przetwarzania danych jest moja zgoda. Mam wpływ na przeglądarkę internetową i jej ustawienia. Odbiorcami danych osobowych mogą być Google, Facebook, Call Page, Tawk. Mam prawo wycofania zgody w dowolnym momencie poprzez zmianę ustawień w przeglądarce. Dane osobowe będą przetwarzane i przechowywane w zależności od okresu używania technologii. Mam prawo zażądania od administratora dostępu do moich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania tych danych, a także prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego. Profilowanie używane jest w Google Analytics, Google Ads, Facebook Pixel. W sytuacji wniesienia sprzeciwu wobec profilowania, prosimy zoptymalizować odpowiednio przeglądarkę.
W przypadku pytań dotyczących przetwarzania danych osobowych prosimy o kontakt z Inspektorem Ochrony Danych. Sposoby kontaktu z inspektorem ochrony danych w firmie General Informatics Limited z siedzibą w Reading UK, to: adres korespondencyjny ul. Świętego Wojciecha 15u2, 70-410, Szczecin, adres e-mail:kontakt@genin.pl, tel. +48 697 818 646, formularz kontaktowy dostępny na stronie generalinformatics.pl, infolinia +48 697 818 646.
Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres od 30 dni do 5 lat do czasu wykorzystywania możliwości marketingowych i analizy danych potrzebnych do prowadzenia działalności gospodarczej
Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia, jak i również prawo do ograniczenia ich przetwarzania/ prawo do cofnięcia zgody, prawo do przenoszenia danych, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Pani/Pana danych osobowych. Przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, jeśli Pani/Pana zdaniem, przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana – narusza przepisy unijnego rozporządzenia RODO.
Używamy informacji zapisanych za pomocą plików cookies i podobnych technologii w celach technicznych, reklamowych, statystycznych oraz by dostosować Serwis do indywidualnych potrzeb Użytkowników.
Można je podzielić na cookies niezbędne, czyli takie, bez których Serwis nie może funkcjonować poprawnie, cookies dotyczące personalizacji, potrzebne, by zapisać ustawienia i preferencje Użytkowników, oraz cookies dotyczące optymalizacji reklam, które zbierają informacje na temat reklam wyświetlanych Użytkownikowi oraz mogą służyć do tworzenia Twojego profilu.
W przeglądarce internetowej można zmienić ustawienia dotyczące wszystkich powyższych plików cookies.
Możesz przejść do korzystania z Serwisu wybierając "Akceptuję"
Robtom jest przedsiębiorstwem wielobranżowym działającym w kilku obszarach, wśród których można wymienić wynajem rusztowań, montaż i demontaż rusztowań, usługi transportowe i doradztwo w zakresie dotacji rolniczych (obecnie przede wszystkim PROW 2014-2020). Zaufanie tej firmie oznacza zawierzenie części swojej działalności profesjonalistom. Nie może być inaczej. W przypadku renomowanych (a do takich należy Robtom) firm zajmujących się m.in. montażem rusztowań troska o jakość i bezpieczeństwo konstrukcji musi być priorytetem. Tak też jest i w tym przypadku.
Tworzenie stron internetowych (piszemy o nich w liczbie mnogiej, gdyż strony w różnych wersjach językowych dostosowane zostały do dostosowane do lokalnych rynków) Robtom wymagało kilku elementów, które powinny być podstawą każdej dobrze skonstruowanej witryny, niezależnie od tego, czy chodzi o sklepy internetowe, blogi czy strony firmowe. Na robtomspzoo.com znalazły się zatem zakładki z ofertą i realizacjami oraz, czego nie można zignorować, blog (nie wspominając oczywiście o formularzach kontaktowych czy informacji o firmie).
Ponieważ firma działa na rynku międzynarodowym, zlecenie wymagało stworzenia kilku wersji językowych (polskiej, niemieckiej i angielskiej). Wersje językowe nie są jednak prostym skopiowaniem witryny w naszym języku ojczystym. Wynika to m.in. z faktu, że poszczególne rynki mają różne wymagania, a oferta w Niemczech i Polsce w pewnym zakresie różni się miedzy sobą.
Warto zwrócić na istnieje bloga firmowego. Wiele firm bagatelizuje ten aspekt strony internetowej, jednak blog firmowy jest bardzo ważnym elementem, wpływającym bezpośrednio na dwa czynniki: wiarygodność firmy i pozycjonowanie stron internetowych. One z kolei przekładają się na konwersję (np. zamówienie produktu/usługi, zapis na newsletter czy wypełnienie formularza kontaktowego) i zyski firmy. Ruch na stronie pochodzący z artykułów na blogu często jest większy niż ten z zakładek z ofertą (nie mówiąc o stronie głównej). Artykuły muszą jednak być fachowe. Z drugiej strony częste aktualizacje witryny skutkują podwyższeniem pozycji w wynikach wyszukiwania.