Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO), informujemy:
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest firma General Informatics Limited z siedzibą w Reading UK, ul. 25 Lundy House Drake Way, kod pocztowy RG2 0GQ, adres e-mail: kontakt@genin.pl, tel. +48 697 818 646
Przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych będzie się odbywać na podstawie art. 6 RODO i w celu marketingowym Administrator powołuje się na prawnie uzasadniony interes, którym jest zbieranie danych statystycznych i analizowanie ruchu na stronie internetowej.
Podanie danych osobowych na stronie internetowej generalinformatics.pl jest dobrowolne. Podstawą przetwarzania danych jest moja zgoda. Mam wpływ na przeglądarkę internetową i jej ustawienia. Odbiorcami danych osobowych mogą być Google, Facebook, Call Page, Tawk. Mam prawo wycofania zgody w dowolnym momencie poprzez zmianę ustawień w przeglądarce. Dane osobowe będą przetwarzane i przechowywane w zależności od okresu używania technologii. Mam prawo zażądania od administratora dostępu do moich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania tych danych, a także prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego. Profilowanie używane jest w Google Analytics, Google Ads, Facebook Pixel. W sytuacji wniesienia sprzeciwu wobec profilowania, prosimy zoptymalizować odpowiednio przeglądarkę.
W przypadku pytań dotyczących przetwarzania danych osobowych prosimy o kontakt z Inspektorem Ochrony Danych. Sposoby kontaktu z inspektorem ochrony danych w firmie General Informatics Limited z siedzibą w Reading UK, to: adres korespondencyjny ul. Świętego Wojciecha 15u2, 70-410, Szczecin, adres e-mail:kontakt@genin.pl, tel. +48 697 818 646, formularz kontaktowy dostępny na stronie generalinformatics.pl, infolinia +48 697 818 646.
Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres od 30 dni do 5 lat do czasu wykorzystywania możliwości marketingowych i analizy danych potrzebnych do prowadzenia działalności gospodarczej
Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia, jak i również prawo do ograniczenia ich przetwarzania/ prawo do cofnięcia zgody, prawo do przenoszenia danych, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Pani/Pana danych osobowych. Przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, jeśli Pani/Pana zdaniem, przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana – narusza przepisy unijnego rozporządzenia RODO.
Używamy informacji zapisanych za pomocą plików cookies i podobnych technologii w celach technicznych, reklamowych, statystycznych oraz by dostosować Serwis do indywidualnych potrzeb Użytkowników.
Można je podzielić na cookies niezbędne, czyli takie, bez których Serwis nie może funkcjonować poprawnie, cookies dotyczące personalizacji, potrzebne, by zapisać ustawienia i preferencje Użytkowników, oraz cookies dotyczące optymalizacji reklam, które zbierają informacje na temat reklam wyświetlanych Użytkownikowi oraz mogą służyć do tworzenia Twojego profilu.
W przeglądarce internetowej można zmienić ustawienia dotyczące wszystkich powyższych plików cookies.
Możesz przejść do korzystania z Serwisu wybierając "Akceptuję"
Dla wielu korporacji Facebook czy Twitter jest głównym kanałem komunikacji i to właśnie dookoła nich zapoczątkowują one tworzenie własnej strategii marketingowej. Media społecznościowe zmieniły globalne podejście do marketingu jak i budowy marki firmowej również osobistej – co do tego nikt nie ma wątpliwości. Firmy, które posiadają odpowiedni budżet mogą sobie pozwolić na zatrudnienie profesjonalnej agencji. Gorzej wygląda sytuacja mniej zasobnych przedsiębiorstw gdzie bez możliwości skorzystania z pomocy fachowców już na samym początku pojawienia się w Social Media popełniają wiele błędów.
Pytanie jakie powinniśmy sobie zadać na samym początku to - czy nasza obecność w Social Media jest w jakikolwiek sposób uzasadniona? Jeżeli zamierzamy samodzielnie prowadzić swój profil - w jaki sposób zamierzamy się zaprezentować? Konieczne jest opracowanie strategii, bo zamieszczanie od czasu do czasu przypadkowych linków zostanie odebrane jako niechciany spam. Wtedy nasz profil zamiast zyskiwać zacznie tracić fanów. Forma komunikacji zależy od serwisu, w którym zamierzamy ją prowadzić, bo Facebook, Twitter czy Instagram różnią się od siebie znacząco. Zacznijmy od ustalenia, w którym z serwisów znajduje się pożądana przez nas grupa docelowa. Takie działanie śmiało możemy uznać jako jeden z głównych elementów naszej koncepcji. Nasuwa się kolejne pytanie – co chcemy osiągnąć dzięki naszej obecności w Social Mediach? Udostępnianie linków do kolejnych produktów nie jest dobrym sposobem kiedy stosujemy opatrzone call to action i na pewno nie zwiększy to ilości odwiedzin na naszych stronach internetowych. Social Media to przede wszystkim komunikacja tudzież budowanie aktywności. Przy prezentowaniu swoich artykułów skupmy się na nieszablonowym opisie, opublikujmy charakterystykę, ciekawy opis zastosowania a nawet historię poswatania. Pozwoli nam to na chwilowe przykucie uwagi klienta. Choć o tym nie sygnalizujemy to właśnie w tym momencie zaczyna się sprzedaż.
Jeżeli już wiemy w jaki sposób porozumiewać się z naszymi sympatykami i co chcemy dzięki temu zyskać to należałoby przeanalizować w jaki sposób możemy zmierzyć efektywność naszych starań. Niestety nawet duża liczba komentarzy na Facebooku nie koniecznie musi przenosić się na rzeczywistą sprzedaż czy też liczbę odwiedzin na naszej stronie. Nie zapewnia też, że nasza marka jest przychylnie postrzegana. Dobrze skonfigurowany Google Analytics pozwoli nam na mierzenie liczby przekierowań na naszą stronę, watro więc pomyśleć o takim rozwiązaniu.
Najważniejszą rzeczą, o której należy pamiętać jest danie klientowi odpowiedniej wartość, takiej by miała jakiekolwiek znaczenie. Klient musi widzieć powód by chcieć polubić i skomentować nasz profil jeżeli takiego uzasadnienia nie odnajdzie z całą pewnością tego nie zrobi. By ułatwić Wasze działanie w Social Mediach postanowiliśmy napisać kilka rad i choć zdajemy sobie sprawę, że ten temat jest znacznie szerszy i nie wyczerpaliśmy go do końca. Mamy jednak nadzieję, iż znacznie ułatwi to działania w sieci i pozwoli sobie odpowiedzieć na kilka dość znaczących pytań. Dobrze mieć choć zarys wyzwania, które przed sobą stawiamy.
Obecność w Social Mediach to już nie tylko moda ale i konieczność. Dziś to nieodzowny element działań marketingowych gdzie można i należy promować swoją firmę. Facebook, Instagram, Twitter, Google+, Youtube i wiele innych to platformy w mediach społecznościowych gdzie posiadanie konta to niezbędny składnik popularyzujący naszą firmę. Niestety samo posiadanie konta to za mało, powinno się również prowadzić fanpage.
Statystki jednego z prowadzonych przez nas Fanpage
Strona na portalu społecznościowym o danej osobie lub firmie to Fanpage. Mamy tutaj możliwość skontaktowania się z sympatykami, znajomymi jak również obecnymi i potencjalnymi klientami. Jest to dwu kierunkowa komunikacja dająca nam niepowtarzalną możliwość poznania oczekiwań i potrzeb swoich klientów oraz ich opinii o naszej firmie. Aby budować wizerunek firmy wspólnie ze swoimi kontrahentami oraz dotrzeć do nowych odbiorców, nie zapominaj zaistnieć. social media to nie tylko miejsce, w którym jesteś blisko swoich fanów.To również narzędzie, za pomocą, którego pokażesz wszystkie swoje atuty i będziesz mógł cieszyć się rosnącymi statystykami. Dodatkowa reklama fanpage'a na Facebooku dotrze do szczegółowo określonej grupy odbiorców.
"Okładka" naszego Fanpage
Prowadzenie fanpage najprościej możemy określić jako aktywna komunikacja za pomocą naszego profilu w mediach społecznościowych. Nasze działania powinny mieć bardzo dobrze przemyślaną strategię i koniecznie powinny być prowadzone regularnie. Dlaczego to takie ważne? Gdyż - 74% klientów pozytywnie odnosi się do marki komentując, lajkując czy udostępniając zdarzenie, 72% użytkowników czuje się bardziej związanymi z marką, gdy wejdzie z nią w interakcję , 72% użytkowników czuje się bardziej związanymi z marką, gdy wejdzie z nią w interakcję. Takie wyniki dużo wyjaśniają. Nasza agencja interaktywna proponuje odciążenie naszych klientów oraz pełne wsparcie, doradztwo i regularne prowadzenie fanpage na każdym z wybranych portali w social media. Niezależnie od tego czy to Facebook, Twitter, Instagram lub Google+, nasz zespół specjalistów przygotowuje harmonogram kampanii dopasowany do strategii naszych klientów. Nie pozwolimy by teksty, które zamieszczamy były porostu nudne! Gwarantujemy ciekawą, niepospolitą stronę graficzną – począwszy od zdjęć profilowych poprzez zdjęcia do postów, które będą zwracały uwagę i przykuwały wzrok. Reklamy w Social mediach – dlaczego nie? Umożliwiamy klientom również aktywne reklamowanie produktów (np. poprzez Facebook Ads), bo przecież fanpage to nie tylko teksty i wizualizacja.
Najbardziej dynamicznie rozwijająca się gałąź marketingu, która dociera do naszego odbiorcy natychmiast i może być również dedykowana do określonej grupy lub do wszystkich odbiorców to właśnie są Social media. Błyskawicznie rozbijające się kanały komunikacji czy tego chcemy czy nie. Ciebie nie może w nich zabraknąć.