Produkty i kategorie
- Możliwość dowolnego dodawania, usuwania oraz modyfikowania produktów, jak również zmiany kolejności wyświetlania kategorii i produktów.
- Tworzenie "zestawów produktów" – zestaw składa się z kilku wybranych produktów, a każdy z nich może być tańszy o ustalony procent lub wartość kwotową.
- Funkcja kolorowania nazw oraz tła kategorii w boxach.
- Dodawanie i edycja kategorii oraz podkategorii – należy pamiętać, że na współdzielonych serwerach ilość kategorii oraz podkategorii nie powinna przekraczać 1000 pozycji, a maksymalna liczba obsługiwanych kategorii z podkategoriami to 5000 pozycji.
- Nielimitowana liczba poziomów kategorii oraz podkategorii.
- Definiowanie indywidualnych opisów oraz META TAGÓW dla każdej kategorii.
- Możliwość korzystania ze sztucznej inteligencji (OpenAI) przy tworzeniu opisów produktów, generowanie opisów na podstawie nazwy i cech produktu.
- Tworzenie responsywnych opisów produktów w edytorze tekstu – mogą one być wyświetlane w układzie od 1 do 5 kolumn, które automatycznie dopasowują się do rozdzielczości urządzenia.
- Możliwość listowania wszystkich produktów i definiowania filtrów zawężających wyniki na podstawie cech, dodatkowych pól, dostępności produktów, czasu wysyłki, producenta i kategorii.
- Rozbudowany moduł wyszukiwania zaawansowanego z opcją wyboru parametrów wyszukiwania, w tym możliwość szukania po opisach lub dodatkowych polach produktów.
- Możliwość edycji podstawowych informacji o produkcie bezpośrednio w liście produktów.
- Definiowanie indywidualnych opisów oraz META TAGÓW dla każdego produktu.
- Automatyczne generowanie miniaturek przy dodawaniu zdjęcia produktu – wystarczy wgrać duże zdjęcie.
- Możliwość nakładania na zdjęcia ikonek informujących, że produkt jest np. nowością, promocją, polecanym, hitem, czy też posiada darmową wysyłkę.
- Nakładanie ikonek o dowolnej treści na zdjęcia (do 5 ikon definiowanych w panelu zarządzania).
- Możliwość dodawania znaków wodnych na zdjęciach (np. nazwa lub adres sklepu), co zabezpiecza przed kopiowaniem.
- Dowolna ilość zdjęć do każdego produktu, z osobnymi znacznikami ALT.
- Możliwość przypisania do 10 poziomów cenowych dla produktów, a także definiowanie indywidualnych cen dla klientów lub grup klientów.
- Definiowanie cen produktów w punktach, jeśli włączony jest system punktowy.
- Możliwość przypisania jednego produktu do wielu kategorii oraz ustawienie kategorii głównej produktu (np. dla porównywarek).
- Możliwość określenia liczby produktów dostępnych w magazynie oraz kontrola stanów magazynowych.
- Wykluczenie wybranych produktów z kontroli stanów magazynowych.
- Ustawianie minimalnych stanów magazynowych dla wszystkich produktów lub indywidualnie dla każdego produktu.
- Kontrola stanu magazynowego cech (atrybutów) produktu.
- Możliwość wyłączenia opcji zakupu produktu oraz automatyczne blokowanie towaru, gdy zabraknie go w magazynie.
- Możliwość przypisania widoczności produktów dla wybranych grup klientów.
- Rozbudowane informacje o produkcie, w tym dodatkowe cechy, pliki PDF, dźwiękowe, wideo, oraz prezentacja stanu magazynowego w formie liczbowej i graficznej.
- Cechy produktu mogą wpływać na jego cenę, podnosząc lub obniżając ją – cechy mogą mieć wartość kwotową lub procentową.
- Możliwość dodawania opisów do cech produktów oraz przypisywania indywidualnych zdjęć do cech.
- Przypisywanie wybranych form wysyłki do produktów.
- Możliwość przypisania darmowej dostawy dla produktów oraz wykluczania produktów z darmowej dostawy.
- Koszt wysyłki produktu widoczny na karcie produktu, nie dopiero podczas składania zamówienia.
- Możliwość definiowania indywidualnych kosztów wysyłki dla każdego produktu.
- Dowolne zarządzanie nowościami, promocjami, wyprzedażami, produktami polecanymi, zapowiedziami oraz opcją „Nasz hit” – sprzedawca decyduje, które produkty pasują do poszczególnych kategorii.
- Możliwość definiowania produktów dnia – na każdy dzień można przypisać inny produkt, który tego dnia będzie miał indywidualny rabat.
- Definiowanie dodatkowych pól opisowych, takich jak wymiary, dane techniczne itp.
- Możliwość definiowania dodatkowych pól tekstowych, w których klient może wpisać dowolny tekst, np. treść na zakupionym produkcie.
- Możliwość dodawania plików do produktów, co pozwala klientowi przesyłać pliki w wybranych formatach.
- Dodawanie do produktów filmów w formacie Mp4, Youtube lub plików mp3.
- Sprzedaż elektroniczna – możliwość sprzedaży plików i kodów aktywacyjnych, gdzie klient otrzymuje link do pobrania zakupionych plików po określonym statusie płatności (np. zapłacone).
- Definiowanie produktów podobnych, wyświetlanych po wybraniu produktu w sklepie.
- Definiowanie produktów określanych jako akcesoria dodatkowe, wyświetlanych po wybraniu produktu.
- Szybka edycja i zmiana danych o produktach bez konieczności edytowania ich po kolei.
- Możliwość duplikowania produktów wraz z atrybutami.
- Możliwość duplikowania drzewa kategorii oraz podkategorii.
- Masowa zmiana danych produktów, takich jak cena, status nowości, promocji itp.
- Masowe tworzenie oraz usuwanie promocji dla całych kategorii lub producentów.
- Definiowanie produktów gratisowych – są to produkty w niższej cenie, które klient może zakupić po przekroczeniu określonej wartości zamówienia.
- Możliwość włączania opcji negocjacji cen dla wybranych produktów.
- Zapisywanie historii najniższej ceny z okresu 30 dni przed utworzeniem obniżki – zgodnie z dyrektywą „Omnibus”.
Baza klientów:
- Możliwość wyłączenia automatycznej aktywacji klientów po rejestracji – wymagana jest aktywacja przez obsługę sklepu.
- Opcja wysyłania maila do klienta po aktywacji jego konta.
- Tworzenie dowolnych grup klientów z różnymi poziomami cen oraz rabatów.
- Przydzielanie opiekuna do klienta.
- Możliwość dodania klienta do czarnej listy.
- Edycja danych zarejestrowanych klientów.
- Ręczne tworzenie kont klientów, np. przy zamówieniach telefonicznych.
- Logowanie klientów przez konto Facebook i Google.
- Możliwość zablokowania konta klienta.
- Definiowanie dodatkowych pól rejestracyjnych – wybór obowiązkowego lub opcjonalnego pola oraz typy pól.
- Dodawanie informacji do kont klientów, widocznych tylko dla obsługi sklepu.
- Przydzielanie indywidualnych rabatów klientom oraz możliwość śledzenia szczegółowych informacji o ich rabatach.
- Podgląd zawartości schowka i koszyka zalogowanych klientów.
- Możliwość zapisywania koszyków klientów i późniejszego ich wczytywania.
- Statystyki dotyczące dotychczasowych zamówień klientów.
- Dopisywanie uwag do kont klientów, widocznych tylko dla obsługi sklepu.
- Wysyłanie maili lub SMS-ów do klientów bezpośrednio z panelu zarządzania.
- Zbiorcze wysyłanie newsletterów do klientów, którzy wyrazili na to zgodę – wiele opcji wysyłania wiadomości, tworzenie grup odbiorców oraz eksport list mailingowych do FreshMail.
Obsługa zamówień:
- Możliwość składania zamówień bez rejestracji konta przez klientów.
- Podgląd historii zamówień, reklamacji oraz zwrotów bez konieczności logowania.
- Pełna edycja zamówień, w tym zmiana danych adresowych, zamówionych produktów, formy dostawy i płatności.
- Definiowanie własnych dodatkowych pól przy składaniu zamówień – możliwy wybór pola obowiązkowego lub nie.
- Definiowanie dodatkowych informacji dla zamówień klientów w formie tekstu, linku lub pliku, widocznych tylko dla danego zamówienia.
- Ręczne tworzenie zamówień bezpośrednio w panelu zarządzania, z wyborem waluty zamówienia.
- Przydzielanie opiekuna do zamówienia.
- Możliwość łączenia zamówień.
- Szczegółowa rejestracja wszystkich zdarzeń dotyczących zamówienia.
- Wysyłanie powiadomień mailowych lub SMS o zmianach w zamówieniu.
- Opcja wysyłania do klienta ponownego maila z treścią złożonego zamówienia.
- Dodawanie komentarzy dla klienta oraz wewnętrznych notatek do zamówień.
- Drukowanie kart zamówienia oraz faktur pro forma.
- Możliwość drukowania paragonów w formacie PDF oraz definicji własnych standardowych komentarzy do zamówień – wystarczy wybrać status zamówienia, a komentarz zostanie automatycznie wstawiony.
- Automatyczne tworzenie przesyłek w serwisach kurierskich na podstawie złożonych zamówień.
- Eksport zamówień do plików CSV, z możliwością edycji w Excelu.
- Drukowanie faktur VAT bezpośrednio z poziomu panelu zarządzania, w tym faktur zwykłych oraz dla firm zwolnionych z VAT.
- Szybki zakup poprzez prosty formularz, bezpośrednio z widoku karty produktu.
Obsługa reklamacji i zwrotów:
- Obsługa reklamacji przez formularz online, zmiana statusów oraz wysyłka komunikatów do klientów.
- Możliwość przypisania opiekuna do reklamacji i szczegółowa rejestracja wszystkich zdarzeń.
- Obsługa zwrotów, z możliwością wyboru zwracanych produktów w formularzu.
Obsługa hurtowni i rabatów:
- Możliwość ukrywania cen detalicznych dla klientów.
- Jednoczesne wyświetlanie cen brutto i netto.
- Wyświetlanie cen produktów z rabatami tylko dla zalogowanych klientów.
- Przypisanie produktów do grup rabatowych i definiowanie rabatów procentowych lub kwotowych na produkty.
Formy dostawy i płatności:
- Dowolne definiowanie form dostawy zamawianych towarów.
- Przypisywanie indywidualnych ikon graficznych do form dostawy oraz płatności (np. logotypów firm kurierskich).
- Kryteria kosztów dostawy na podstawie wagi produktów, wartości zamówienia oraz ilości produktów.
- Możliwość włączenia opcji "Dzień darmowej dostawy".
Wygląd sklepu:
- Różnorodne szablony sklepu, z obsługą szablonów wykonanych w technologii RWD (Responsive).
- Predefiniowane moduły oraz boksy, które prezentują treści na stronach sklepu.
- Kreator modułów do tworzenia własnych treści, w tym produktów, bannerów i tekstów.
- Tworzenie rozbudowanego menu z rozwijanymi oknami i grafikami w menu.
- W pełni konfigurowalna zawartość stron sklepu.
Raporty i statystyki:
- Rozbudowany system raportów dotyczących asortymentu, zamówień i klientów.
- Graficzna prezentacja wyników raportów.
- Eksport raportów do plików CSV.
Integracje z zewnętrznymi systemami:
- Integracja z Allegro, systemami kurierskimi oraz porównywarkami cen.
- Integracje z firmami płatniczymi oraz systemami mailingowymi.
Pozycjonowanie sklepu:
- Przyjazne adresy SEO i indywidualne META TAGI dla każdej kategorii, produktu oraz strony.